tisdag 16 februari 2010

Pust!

Måndag blev en rivstart på nya veckan.
Jag hade förvisso jobbat söndagen, men den var ingenting jämfört med igår.
Full rulle och några av inslagen som kom in var aningen för korta. inga reservtelegram hade dykt upp under dagen och den ena sändningen blev alldeles för kort, sådär snygt att stå och prata bort en minut...
Sen så bara vällde nyheterna in.
Efter kl 20.30 hade vi mordbrand, biskopavgång och väpnat rån.
Förutom att göra intervju skulle jag ut med allt på webben, korta inslag och bygga upp en ny sändning. Det blev underbart stressigt och en sjukt härlig nyhetstillfredställelse infann sig i min kropp.
22-sändningen blev riktigt bra förutom att jag stakade mig lite i början, skyller på stress.

Smålandsnytt

Nu har även vår stegtävling börjat.
Jag gick starkt ut dag 1. Började med att skida 1 mil, sen gicka jag allt kag kunde fram och tillbaka och hämtade frukt och dricka under dagen. Sammanlagt 21600steg på en dag. MAn ska ha ca 7000 för att nå målet. Ser bra ut

Heja lag äpplet!

Nya tjänster har dykt upp.
Publicerar de inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar