onsdag 17 februari 2010

jobb, jobb å jobb

Har kanske tagit på mig liiiite för mycket jobb.
Denna veckan är späckad av ÖT och likaså förra. Jag gör några mördarveckor innan det bär av till Malaysia så man får väl helt enkelt vila upp sig med råge där borta.

Har ni problem med att alltid tacka JA?

Att ett NEJ ibland kan kännas som att man inte är ambitiös nog. Jag trodde att de känslorna skulle lossna när man blev anställd, men icke. Jag jobbar nu mer än någonsin.

Men jag tycker att det är så kul och ringer Rikset och vill ha hjälp, ja då hjälper jag!
Så har jag fått min första riktigt stora utskällning. Dock i mailform vilket gör att jag argumenterar högt och brett med andra än personen som textskriker på mig.
Det hela handlade om en artikel jag råkade missa att publicera på båda våra hemsidor. Jag la nämligen bara ut den på den ena...
Slarv?
Nej!
Rent skärt misstag.
I min mening inget att hetsa över, men jag erkänner fel och lovar att bättra mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar