tisdag 24 maj 2011

En dag efter

Min måndag i bilder.
Jag är ledig. Långledig. En av de absoluta största fördelarna med att jobba udda tider och dagar
är att det kommer sådana här...

1. Tack Carro för underbara blommor. Det blir lite roligare att käka frukost.
2. Hälsans hus på Söder. Fantastisk utsikt. Cyklade hit från Vasastan. Svettig och varm förklarar lite hur fräsch jag var när jag kom fram.
3. Hade 30 min på mig att käka lunch och ta mig från Söder till Östermalm. Jag är ledsen Anna Skipper, men det fick bli Donken denna gång. Dåligt. Jag vet. Men nöden har ingen lag för jag var dödshungrig.
4.Karlaplan Östermalm. Lite grönt vatten, men annars - vackert.
5. Här får man den bästa klippningen i Stockholm enligt mig. Preston hair vid Karlaplan. Prislappen är något hög, men hallå. Fick en latte med ett hjärta i under tiden färgen satte sig.
Resultatet av den behandlingen kommer senare. Jag överrumplades nämligen av en regnskur.

Avslutade dagen med hinderbanan på Karlberg. Svettigt, men så kul. Tack Pernilla för finfint initiativ. Idag tisdag. har jag ont, ont, ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar