måndag 28 mars 2011

Efter Gräv

Jag citerar en kollega. ”Ibland när saker tar slut så brukar man bli vemodig och det känns tomt, men inte denna gången, för allt blev så bra”. Ja, allt blev verkligen bra och mycket berodde på den lyckade festen som nästan alla jag pratat med tyckte var super! Igår var jag supertrött, trots att jag snek mig på en god väns hotellrum och fick finfin frulle. Gick och la mig kl 21.00, förvisso kl 22 gammal tid, men så tidigt brukar jag inte heller lägga mig. Gräv 2011 då.... Jag har aldrig varit på något Gräv tidigare så det var premiär. Summering: Kul, intressant och hektiskt. En sak har jag iaf verkligen insett. Är man inte aktiv på Twitter finns man inte. Eftersom jag så gärna vill finnas så måste jag alltså börja twittra. Har faktiskt ett konto ”tvjournalisten”. Jag tog några bilder, men de är under all kritik. Lägger ut en bild på mig och Lisah (JournalistLisah) som var väl den enda jag och min sugiga iPhonekamera inte skäms över. Betyg till mig själv, efter debatten som jag hastigt och lustigt kastades in i, G+. + får jag för att jag gjorde det. Nästa gång blir det VG. Man lär sig.....


Här är en länk till Grävsidan där betydligt bättre bilder finns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar