tisdag 22 mars 2011

Hur man får tiden att räcka till

Idag har jag haft en välbehövlig rek-dag. Papper på papper och telefonen har gått varm. Tror jag ringt varenda läkare i hela Sverige...
Bar dagen frukt då?
För tidigt att säga för mitt huvud e tomt just nu och det känns som inslag 1, 2, 3, 4 och 5 bara är en enda gröt.
Klockan står nu på 18:25 alldeles för sent för att vara kvar med andra ord. Upplever dock en viss frustration över att jag inte fått tag i alla jag sökt och de jag har fått tag i var i hälften av fallen inte rätt person!
Bara för att ge mig själv en klapp på axeln så har jag iaf bokat klart alla gäster för Dag X som jag projektleder. En sak hemma en annan på vift.
Imorgon heeeeeldag då hoppas ja på att reda ut nystanet som idag har alldeles för många knutar.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar