onsdag 10 mars 2010

Massa planering

Veckan innan semester är alltid lite längre än andra. Men jag överdriver inte denna gång. Kör programledare kväll hela veckan och det mina vänner är faktiskt ganska tungt. Ett+ är att jag har tid att träna som en liten dåre innan jag börjar kl 13.
När man åker bort en längre tid så vill man ha så mycket som möjligt fixat innan. Viket i sommar på Rapport, vilka veckor blir det exakt? Valet i höst gör ju att våran sommar inte ser ut som vanligt.
From v 35 börjar vi sända valprogrammen, 40x3 min och den 19 september är det valvaka. Detta ser jag riktigt fram emot.
From april går jag upp och kör programledare 14 kvällar i månaden. Med det blir det knappt ett enda reporterpass men det känns som ett steg i rätt riktning.
Snart drar även slutspelsbevakningen igång, här nere bevakar vi HV 71 och Växjö Lakers. Får vi som vi vill blir det även ett antal livesända program på webben.

Härligt mycket TV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar