onsdag 13 januari 2010

Tillbax

Jag har varit bortskämd i några dagar vilket är orsaken till mitt fattiga bloggande. Långledigheterna har bytt av varandra och jag har inte haft några som helst problem att fylla mina dagar.
I vanliga fall ångar jag på som en duracellkanin med 10000 bollar i luften, men den senaste ledigheten har jag faktiskt växlat ner och gått på lågvarv.

Så här kommer lite tips till er som har ledighet, liiite svårt att koppla av och har en rastlös ådra som måste stillas men samtidigt behöver relaxa.

Saker man kan göra när man är låååååångledig.

Mina Top 10 under denna ledighet

1. Boka tid hos tandläkaren (alla behöver ju inte dra ut visdomständer som jag gjorde)
2. Luncha eller fika med vänner, gamla kollegor eller annat löst folk.
3. Träna och glöm inte bastun efteråt, grymt att vara på gymmet när inte varenda lattemamma å biffrydberg tar upp maskinerna.
4. Gå igenom ens garderob och se vad som går att ge bort till behövande.
5. Måla om hemma.
6. Införskaffa längdskidor och susa runt Karlberg
7.Skriva klagomail till SJ (Jag är sjukt trött på deras förseningar)
8. Möblera om
9. Besöka Conturkliniken å bestämma sig för att ta bort lite tonnårstrots.
10. Göm alla matlådor och är ute varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar