torsdag 7 januari 2010

Härliga måndag... oj, torsdag

Efter en tur med SJ som denna gång ”bara” var en timme sena anlände jag till en snödränkt Växjöredaktion.
Inte många har kommit tillbaka från sin ledighet men man märker ändå att det är ett nytt år och folk är aningen nytända.
Jag har varit ledig en hel vecka och haft tid för vänner, återföreningar, vardagsmys och långa sovmornar - vilken lyx!
I mitt postfack möttes jag av ett underbart kort från en tittare. Det var ett handskrivet kort och jag kan inte låta bli att känna lite extra för det just därför. Vi i data å Internetgenerationen är ju inte direkt bortskämda av meddelanden som inte är elektroniska.
Kortet ska få pryda mitt skrivbord ända tills någon börjar irritera sig på det (vi är ett par som nämligen delar plats)




Toppar i Jönköping idag gör mannen som höll på att förfrysa i skogen
i Smålandsnytt undersöker vi varför kraftverken inte verkar klara kylan.


Så vill jag passa på att önska alla, som söker de olika jobben jag lagt ut, lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar