onsdag 4 november 2009

Bollar, bollar

Jag gillar att ha mängder med bollar flygande i luften, gärna bollar jag kastat upp själv. Oftast fångar jag de men ibland landar de inte där jag planerat. I det senaste har jag haft lite för många bollar i rörelse. Nu betalar jag.
Den här veckan har jag varit ganska disträ på jobbet och när jag idag överläts en hel sändning ännu en gång gick hjärnan på högvarv. Andas har jag kunnat göra först nu när det börjar närma sig sista sändningen.
Så samtidigt som jag försöker hitta på en finurlig 22:15 sändning har jag fullt upp att komma över ångesten från helgen, jonglera med hantverkare som inte vill dyka upp de dagar jag planerat och bokar tågresor till mitt eviga pendlande.
Var det någon som sa att livet lunkar på i sakta mak?
Jag skulle ibland önska att det gjorde det.

Har insett att jag måste publicera ber pics här, men jag skyller på att min kamera är kaputt. Hoppas tomten kommer med en ny i år!
(Har ju faktiskt nästan två månader på mig att försöka make a mence för detta året)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar