onsdag 28 oktober 2009

Summan av

När vår kära stylist var här och gav oss tips var det endel saker jag försökt att ta åt mig men som inte riktigt gått in, eller rättare sagt vägrat sätta sig.
Undvik svart!
Svart kan verka tråkigt, formellt och en aning platt i TV.
Men, men, men jag som älskar min svarta Tigerkavaj och som jag själv tycker jag passar bäst i. Hur ska jag göra nu???
Undvika den, lämna den helt?
Köpa hem den å använda privat?
Det sistnämnda är isf det enda som verkar vettigt.
Jag kommer inte dumpa den, vägrar, däremot kan jag vidta en åtgärd, dvs köpa in fler mörkblå, mörkgrå å andra mörka, men inte svarta kavajer,. för är det ngt jag kan så är det att shoppa.’
Jag ska nog gå lös bland klädstrecken i helgen i helgen å eftersom jag inte fått ngn specifik summa på klädinköpsbudget, utan mer inom rimliga gränser, så kan ju det tolkas utifrån konsumenten.

Se den lilla högen längst in, det är största delen av min garderob. Jag har inte riktigt förstått vad de där galgarna är till för...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar