fredag 2 oktober 2009

Naken under

Eftersom det är mycket sittande när man jobbar som jag gör så försöker jag träna innan jobbet så ofta det går.
Idag hade jag lite bråttom till spinningen eftersom jag fått i uppdrag att fixa fika till kollegorna på jobbet. När man kravlar sig ur sängen runt halv tio blir därför tiden knapp att hinna allt på, men har man lovat så har man.
Kakan blev dessutom superfin, I love shake and bake, ingen på jobbet som behöver få veta att jag inte snott ihop det ljuva alstret själv.
Kom till spinningen i tid för en gångs skull och instruktören körde igång som besatt, men skönt efteråt. Så när jag kom ut från duschen sprängande röd i ansiktet inser jag till min förskräckelse att jag glömt BH. Hur i helskotta ska jag göra nu.
Vår studio är nämligen i dt kallaste laget vilket skulle göra mitt misstag uppenbart i sändning. Har inte känt mig så naken på länge när jag frenetiskt letande bland avlagda programledarkläder för att hitta ett linne med inbyggd topp i.
Hittade tillslut en variant av ett svart linne med resår under bysten, det fick duga. Hur jag löser en snygg outfit får bli ett senare problem, första sändningen är inte förrän 18.10.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar