tisdag 22 september 2009

Anna Anka

Jag har försökt in i det sista att undvika att skriva om denna kvinna som präglat fler löp än Kronprinsessan. Anna Anka – vilket fenomen, eller ska jag säga vilka fenomenala producenter, researcer, produktionsbolag som hittat dessa kvinnor.
Det flyger groda efter groda och den ena kommentaren är dummare än den andra.
Detta är underbart, TV-underhållning på HÖG nivå om du frågar mig.
Att fru Anka nu vill in i politiken gör att jag funderar på att frångå alla principer jag byggt upp under åren och rösta, på henne - en totalt cellbefriad skånska, enbart för att hon förgyller mina måndagskvällar med det ena gapskrattet efter det andra.


Är man en tvärhand hög, sjunger gamla covers, är dubbelt så gammal och har en feeeet bankbok, ja då landar denna "puma" pladask i din famn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar