tisdag 5 april 2011

Intervju utomlands?

Idag lyckades jag med en mindre lyckad grej. Jag får ta på mig all skuld eftersom jag bokade intervjun. Mitt i all hets med denna satsning som vi håller på med så försöker vi rodda med intervjuer runt hela landet. Så igår pratade jag men en som ska vara med i ett av inslagen. Vad som inte riktigt framgick av vårt samtal var att han var utomlands. Så idag när Stockholmsteamet ska bege sig visar det sig att han var minsann inte på plats och trodde att det hela handlade om en telefonintervju...... Han ursäktade sig med att säga att han mycket just nu och tog förgivet att folk blivit informerade om var han höll hus. Men vem skulle bättre kunnat informera mig om det om inte han???? Jaja, kanske till hans fördel så kommer intervjun nu genomföras via telefon. Imorgon hårdkör jag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar