tisdag 11 januari 2011

Mina 7 budord/nyårslöften

Man kan säga att mitt 2011 startade nu. Jag inledde nämligen året med en monsterförkylning. Om det var någon som såg Rapport i veckan där jag gjorde lite inhopp så märker man på vissa ställen hur min röst börjar kraxa.... sexigt..... eller kanske inte.

Å dessa löften ska jag, å nu säger jag försöka, hålla detta året. Jag ska iaf bli bättre på detta.

1.Bli mer kritiskt. En bra egenskap hos en journalist. Jag kommer ofta på mig själv med att inte uppröras över speciellt mycket.

2.Äta mer ekologiskt, eller iaf mer färskvaror.

3.Jobba och träna mer målinriktat. ( De får dela punkt)

4.Läsa mer, inte bara böcker utan även dagstidningar, bloggar m.m

5.Fredagsfika bara på fredagar

6.Sluta ha sönder och tappa bort massa saker. (Det löftet bröts idag då jag dränkte min jobbtele i vatten) Dock en olycka.

7.Hemlig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar