onsdag 22 september 2010

Lite ros å ris

Ett litet axplock av mail jag fått veckan som gått. Gillar allt.... Å jag gillar att folk engagerar sig.
Tack alla, även ni som tycker jag gör fel ibland.


Lina! Tack! Du är så jäkla bra! Hade jag varit i din ålder hade jag velat vara som du! Låt dig aldrig inordnas i något ! Var som du är!


Hej!
Tycker att du är en av de bästa programledarna i nyhetsprogrammen i landet.
Hoppas och tror att du snart hamnar i nån rikskanal.
Lycka till i framtiden med yrkeslivet som helt säkert kommer att bli helt enastående som nyhetsankare!


Till Lina Lindahl Varför inleder du Smålandsnytt med "Välkommen" och inte "Välkomna". Förhoppningsvis är det ju fler än jag som tittarpå de lokala nyheterna och då borde det vara "Välkomna". Jag och flera andra störs av detta. Det låter haltande och språkligt inkorrekt. Eller är det något "fjäsk" att just jag skall känna mig "Välkommen"? Riksprogrammen, både nyhetsprogram och andra program, vänder sig alltid till alla och inte enbart till mig. Jag tycker du skall ändra på det.

Du får säkert massvis med brev, men jag skriver ändå...Du är en sagolikt vacker ung kvinna!Må gott!

Jag vill att Lina fortsätter säga på återseende, hon är så trevlig när hon gör det. Gillade inte när hon sa hej så länge ikväll.

Halloj! Skönt att se dig i tv-rutan igen för Smålandsnytt blir betydligt bättre med dig. Du har glimten i ögat och alltid ett leende på läppen....du är helt enkelt en jäkligt bra nyhetsuppläsare och reporter.

Hej Lina!Tack för ett trevligt och bra jobb i TV-studion!Mvh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar