torsdag 1 juli 2010

Kaxig eller

Fick ett lite annorlunda mail idag.
Från en/två tittare som hade koll på mig sen jag va på sporten. Det sköna med mailet var att jag fick både ris och ros.

Var tvyngen att publicera det för jag blev rktigt glad över den konstruktiva kritiken... KAnske var jag lite kaxig. Hoppas jag bättrat mig isf.

Första gången jag såg dig i TV var i sportnytt för några år sedan, tror jag. Oj tänkte jag vilken störtsäker tjej. De flesta som man ser för första gången i rutan brukar verka lite osäkra - men inte du.
Senare i några sändningar tyckte jag du var lite för kaxig, men OK. Du försvann!!? Men vi såg dig i våras (eller var det i höstas) i Smålandsnytt (tror jag).

Men så härom kvällen dök du upp i sena Rapport. Nu mycket bra, sansad, allvarlig där det behövs och kanske lite glad där så skall vara. KUL. Jag tycker det är så roligt med nya ansikten och som gör så bra ifrån sig. Jag är säker på att om du får chansen och tar den så är du Rapports - om inte huvudläsare -om några år. Stort lycka till.

1 kommentar: