onsdag 9 juni 2010

Alla har vi dom

Dåliga dagar, veckor, månader. Men i mitt yrke får fler ta del av de. Att missa en bokstav i en rubrik, säga fel namn, sluddra på ord eller lägga inslag i tveksam ordnig. Ja sådant händer. Inte kul, men det sker.
Ibland kan man skaka av sig det, men vissa dagar etsar det sig fast och då är vetskapen om att ens fel har delats med andra inte alltid så upplyftande.
Min förra vecka var en sådan. Såndningarna gick minst sagt upp å ner och jag hade ett litet fel i princip varenda 19:15.
Som jag sagt tidigare så är ju det fina med vår branch att man får en ny chans varje dag, men när man låter den nya chansen bli skit igen är det inte långt till att man lägger sig ner å skriker.
Denna veckan har, hittills, varit toppen, verkligen grym å jag tänker då, kanske beövs de där pissveckorna för att man ska skärpa till sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar