måndag 31 maj 2010

Långledig

När jag är långledig är även min blogg långledig. Jag tycker det hör till att ta paus från olika verktyg när man har paus från jobbet.
Diskuterade detta bloggandet med en god vän som dessutom är slav under många bloggar. Hon ansåg att:
1. Bloggar ska uppdateras ständigt för att upprätthålla intresset.
2. Bloggar ska vara personliga.
3.Innehålla massa onödigt vetande
4.Modebloggar är bäst

Håller delvis med. För att få en kontinuerlig ström av besökare som tycker innehåll är intressant så ska en kontinuerlig uppdatering finnas. Men kom igen... modebloggar i all ära, men varför är de så bra då?
Jo för att det finns inget lättare att skriva om, tidningar, butiker, överallt spottas det ut ny inspiration. Självklart ger jag cred till alla som hoppat på modetrenden och lyckats livnära sig på det, smart! Men tycker ändå att det är befriande med bloggar som inte handlar om kändisar och nya frisyrer.
Personlighet, informativt och lagom uppdatering om jag får säga mitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar