onsdag 7 april 2010

Lite si å så

Det märks att sommarperioden är i antågande. Jobben varierar extremt i kvallité från dag till dag, folk gör gör gärna jobb utomhus och semesterplaner diskuteras.
MAilen från Stockholm om sommarvikariatet har kommit och allt är spikat. Jag är på Rapport v.25-v29. Semesterperioderna är inte helt klara och givetvis är det lite vajsing med min.... Men inte hade jag kunnat föreställa mig något annat.
Samtidigt är det lika intressant att lyssna till tissel och tassel om kollegor som också ska vara på Rapport. Vi är ett par stycken och det ska bli mycket spännande att se hur och vilken stil vi alla har. Är vi lika, olika, kanske är vi samma skrot och korn, vilket jag iof inte hoppas utan jag vill se en färgglad mix av vikarier på Rapport i sommar.

Håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar