fredag 5 mars 2010

Underbara fredag

Denna fredag bjöd bara på massa godsaker.

1.Jag vann några månaders fritt gymmande.
2.En kompis fick förlängt och ligger dessutom bra till på LAS-listan.

Så till min triumf.....
Det blir Rapport i sommar.
Fick samtal från en av cheferna i Stockholm å de vill ha mig från v.25. å framåt.

Jag bör vara tillbaka här till valet eftersom vi har en hel del planerande att göra så vi får se över när min slutvecka i Stockholm blir. Jag kommer köra främst kvällar å nätter som det ser ut nu, men schemat var inte klart än så exakt vet jag inte. Sen tog jag faktiskt två veckors semester. Kände att lite måste man ju vara ledig.

Så till dagens favoinslag som gjorde att leendet kommer sitta i lääänge. Härligt med lite dansband för en värmlänning som mig... :)

PÅA:
Det är dags för sista dansen för Tonix orkester från Mönsterås. Efter 43 år, en rad svensktoppslåtar och guldplattor, ger Tonix på lördag kväll sin tack- och avskedsspelning i Kalmar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar