tisdag 6 oktober 2009

Ny dag, nya tag

När måndagen är över blir allt bara bättre. Igår var en speciell dag, bevis finns i klippet nedan. Inget funkade. Jag kunde inte möblera om i körschemat vilket gjorde att paddor toppade, pinsamt. Som pricken över i fanns inte ens PÅA-annonsen med så ett annat lika pinsamt telegram utan bilder toppade.....

Jaa, ja det är sånt man får ta.

Idag tisdag och nyheterna är bra mycket vassare, folk har börjat leva efter helgen, polisen griper pedofiler på löpande band och bilolyckorna är ett faktum.

Sitter tom och är ganska lugn trots att Jönköping segar och uteblir med två inslag jag behöver om senast en kvart.

Imorgon ska jag dessutom klippa mig och färga håret.
Undrar hur...
Ingen, absolut ingen har röstat för lång page, fastän det var min tanke.
Höstmörk ska jag bli iaf och så får vi se vilken längd Jimmy tycker jag passar i (min nya härliga frisör).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar