torsdag 23 juli 2009

Växjö, intaget!

Nu är jag åter Lantis. Första dagen som Programledare och redaktör klarades av utan större hinder.
När jag anlände stod denna underbara bukett och väntade på mig, måste erkänna att den förgyllde min dag, men den var inte från mina nya kollegor..
Fick beröm från bossen och det är ju alltid skönt och ett klagomål från en kärring som inte tyckte att man ska säga ha en fortsatt trevlig kväll, alla har nämligen inte haft en trevlig kväll.
Mitt boende är ett kapitel för sig.
Jag tänker inte visa några bilder därifrån bara för att spara er missären jag själv försatt mig i. Vidrigt! Rummet är bra, men inte mina roomisar. Låt oss lämna det vid att jag kollade så att dörren till mitt rum var låste ca 5 ggr och idag ringde jag och sa upp kontraktet.
Idag sitter jag ensam vid rodret, underbart att få bossa!
This I like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar